Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

NGUYEN THI THUY DUONG

NGUYEN THI THUY DUONG

Hồ sơ 5 sao vàng 76 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 21/02/1991, 33 tuổi

31 Tran Quang Khai, Dien Khanh, Khanh Hoa

Cập nhật: 27/01/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I have over 5 years experience in logistics field and I had worked as Customer Service Team Leader at DHL Global Forwarding (International Supply Chain Department). In addition to my practical experience, I have good communication skills and attention to detail.

Trình độ học vấn chuyên môn

Ton Duc Thang University, HCM City

International business Administration - Đại học

2009 → 2013

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Customer Service Executive tại DHL Global Forwarding (Vietnam)

3/2016 → 3/2019 (2 năm 11 tháng)

Etown 2, 364 Cong Hoa ,Ward 13, Dict Tan Binh, HCM City

- Answer the phone calls /Emails and handle the orders /requests from customers. - Check space and make booking reservation according to the instruction. - Liaise with customers, carriers, overseas agents to arrange booking confirmation and deliver best in class customer service by fulfilling each customer’s unique needs while adhering to company's policies - To follow up status of booking with carriers to make sure booking confirmation released to customers on time. - Confidently and knowledgeably handle customer requests/complaints whilst maintaining composure and take all possible actions to resolve issues (without over-committing) to the customers full satisfaction. - Cross check debit statement from related service providers, submit payment request to Accounting and follow up payment to be made on-time. - Maintain good relationships with suppliers, customers, third parties. - Update internal data system, make daily/weekly report to direct manager and other internal teams.

Operation Staff tại PTV CO., LTD

8/2015 → 2/2016 (6 tháng)

9 Dinh Tien Hoang, Dakao Ward, Dict 1, HCM City

- Carry out daily customer service & documentation tasks - Arranging booking upon got requirement from customer and nomination shipment from oversea agents - Working with carriers, co-loader for booking space, check and prepare necessary documents - Input data in system, Prepare and Issue documentation (B/L, Booking, Debit note etc, ) - Follow up on customer shipment advices and feedback to customer & oversea agents. - Preparing debit note & payment request. - Cooperate with relevant departments to fulfill tasks quickly. - Keeping contact with foreign agents and taking care of customer throughout transit time of shipment and give them assistance timely and effectively

Mong muốn về công việc

Looking for a good job in a dynamic, sociable working environment and have the opportunity to develop myself and my career path.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg