Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Công Nghệ Thành Phố Hồ Chí Minh ( Hutech )
Major : Hotel Management - Cao đẳng
2016 → 2019
Kĩ năng
Microsoft Word, Excel and other related software | |
Good at English Speaking and Listening | |
Complaints solving and customers negotiation | |
Strong interpersonal skills | |
Strong in general and in-depth knowledge of Bodybuilding, Fitness |
Kinh nghiệm làm việc
Bellman tại Park Hyatt Saigon
3/2020 → 11/2020 (8 tháng)
Ho Chi Minh City
-Welcome guests, visitors… and provide them with appropriate information. - Assist with luggage storage and retrieval - Transport guest luggage to and from guest rooms or designated bell area - Follow up with guests to ensure their requests or problems have been met to their satisfaction - Follow up airport pick-up, transfer
Guest Realtion tại Grand Silverland Hotel and Spa
3/2019 → 3/2020 (1 năm )
Ho Chi Minh City
-Welcome guests, visitors… and provide them with appropriate information. - Handle all incoming calls, transfer to other departments, take messages - Check in, check out for guest - Receive the problems from guest and find the solutions as soon as possible - Follow up airport pick-up, transfer
Reception tại The Myst Dong Khoi
6/2018 → 3/2019 (8 tháng)
Ho Chi Minh City
- Receive the problems from guest and find the solutions as soon as possible - Follow up guest request - Registration guest In-House, booking arrival and guest folio - Handle guest complains - Checking ending of shift
Assistant Manager tại Glenwood City Resort
6/2016 → 4/2018 (1 năm 10 tháng)
Ho Chi Minh City
- Check-in and check-out for guest, provide them with appropriate information - Follow up guest request - Prepare contracts with new guests or companies - Answer the phone, answer questions and offer advice on booking needs, Tours - Follow -up on complaints of guest and take corrective measures - Solving work in shifts