Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 11:49 24/06/2022 |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Trung (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Danang Vocational Training College
Hospitality Management - Cao đẳng
2018 → 2021
GPA 3.71/4.0 (8.49/10)
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại SALMALIA BOUTIQUE HOTEL AND SPA
2/2020 → 5/2020 (2 tháng)
Lâm Hoành, Đà Nẵng
- Welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries. - Direct visitors by maintaining employee and department directories; giving instructions. - Maintain security by following procedures; monitoring logbook; issuing visitor badges. - Room selling skills, Assist to make reservations for Walking-guests. - Maintain telecommunication system by following manufacturer's instructions for house phone and console operation. -Maintain safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations. - Maintain continuity among work teams by documenting and communicating actions, irregularities, and continuing needs. - Contribute to team effort by accomplishing related results as needed.
Receptionist tại VALENCIA HOTEL
6/2019 → 12/2019 (5 tháng)
39 Phan Liem, Ngu Hanh Son, Danang
- Welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone; answering or referring inquiries. - Maintain security by following procedures; monitoring logbook; issuing visitor badges. -Maintain safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations. - Do some other jobs of the manager as needed.