Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh tế Quốc dân Hà Nội
Quản Trị Kinh doanh - Thạc sĩ
2014 → 2016
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Tour Manager (North Office) tại Golden Tortoise Trading & Travel Co.,Ltd (Inbound Travel Company)
10/2011 → 12/2013 (2 năm 2 tháng)
Hà Nội
To manage the activities of the office and improvise business strategies to bring about developmental changes. To keep abreast knowledge of the timings and operations of major and important modes of To manage all the staffs effectively and make them to do quality work with focus on customer satisfaction.
Deputy General Manager (DGM) - Director of Sale & Marketing (DOSM) tại Muong Thanh Luxury Quang Ninh Hotel
12/2013 → 11/2014 (11 tháng)
Hạ Long, Quảng Ninh, Việt Nam
To assist the General Manager in the daily operation of the hotel, as well as oversee the property in the absence of the General Manager (GM). To responsible for managing the day-to-day operation of the FO, F&B, HK, M&E teams in conjunction with the GM and making sure that all departments run smoothly and efficiently.
Company’s Director cum hotel’s GM tại Starcity Ha Long Bay Hotel - Suoi Mo Hospitality Company., JSC
11/2014 → 11/2019 (5 năm )
Hạ Long, Quảng Ninh
Responsible for all aspects of operations at the hotel, day-to-day staff management and guests. Being an ambassador for the brand and the hotel. Providing leadership and strategic planning to all departments in support of our service culture, maximized operations and guest satisfaction. Work very closely with the B.O.M and other stake holders. Responsible for managing the Hotels management team (HOD's) and overall hotel targets to deliver an excellent guest’s experience. Manage between profitability and guest satisfaction measures.