Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Academy of Policy and Development
Kinh tế quốc tế - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
HOTEL RECEPTIONIST tại SUPER HOTEL Candle
11/2017 → 5/2019 (1 năm 5 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Deal with booking by phone, e-mail or face-to-face - Complete the procedures when guests arrive and leave - Allocate rooms and give the keys to guest - Show guests about hotel facilities and services - Take and pass on messages to guests - Deal with special requests from guest - Prepare bills and take payments - Deal with complaints or problems
PROPERTY MANAGEMENT MANAGER tại RedDoorz Vietnam
5/2019 → 4/2020 (11 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
- Manage all aspects of assigned properties, responsibility for the operation. - Working with partner/vendor for hotel property's supplies. - Training/Coaching staff on guest relations, housekeeping, front office, etc. to ensure quality and standard for the hotel property. - Ensure hotel quality and service quality under company's standard. - Combine entrepreneurial drive with business management skills toincrease revenues, market share and profit performance - Negotiate contracts, cultivate excellent relationship with newprospects and exiting owner.