Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Thị Linh Trang

Dương Thị Linh Trang

Hồ sơ 5 sao bạc 613 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 03/03/1995, 29 tuổi

Ngũ Hành Sơn, Da Nang, Vietnam

Cập nhật: 18/01/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Khác

Giới thiệu bản thân

I’m a highly qualified front office management professional, very well versed with a guest satisfaction focus, with luxury segment experience in the hospitality industry, well experienced in working and managing a well-diversified and multicultural team, an expert with implementing strategies and initiatives to achieve results and targets, keys to my profession are expertise in exceptional customer service, learning and development, on the job training, associates annual assessment review, financial management (skilled in sustainable P&L, budgeting, revenue targets, maximizing income of revenue through up selling strategy). I am highly self-motivated with a bright and positive attitude.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Sunderland

Quản trị kinh doanh - Đại học

2013 → 2016

Ngoài hoàn thành tốt các môn học, tôi còn được đào tạo các kỹ năng về giao tiếp tự tin trước đám đông, được học về cách ứng xử trong ăn uống, đi đứng một cách chuyên nghiệp. Ngoài ra còn tham gia các hoạt động ngoại khóa kết hợp nâng cao/trải nghiệm/áp dụng thực tế về kiến thức học.

Kĩ năng

Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống
Kỹ năng thuyết phục khách hàng
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng
kỹ năng giám sát

Kinh nghiệm làm việc

Giám sát lễ tân tại Hilton Danang

4/2019 → 9/2019 (5 tháng)

Đà Nẵng

• Supervised the efficient operations of reception, including check in/out special group, tax invoice, handling guest request whilst demonstrating a high level of customer service at all times. • Maximised room occupancy and used up-selling techniques to promote hotel services and facilities. I was the hotels top performer at upselling and subsequently responsible for establishing and exceeding team based targets • Understood thoroughly all hotel room categories, room rates, packages and promotions, including Hilton Honors. • In my role as the Supervisor, there was an emphasis on mentoring, teamwork and the development of team members, including interns from Korea, by inspiring them with positive leadership characteristics. • I developed a good working relationship with other departments and was seen as an influencer that was approachable and always willing to lend a hand

Giám sát lễ tân tại Vinpearl Condotel Riverfront Danang

4/2018 → 4/2019 (1 năm )

Đà Nẵng

• Instrumental in setting up Opera configuration and system for pre-opening team with head office from Bali • Front Office and team lead in the extensive identification of hotel defects and subsequent implementation and monitoring of rectification plan • I have done multiple training, coaching and mentoring for staff including individual development plans and personally conducting extensive trainings for staff in order to have a more professional environment and improve our quality of service • Assisting Sales & Marketing team with a plan for special promotions to attract more guests and increase sales • Working with suppliers (Discovery Center - one of Vinpearl services) in order to find a better price. On the other hand, I also worked with Police to prepare paper document to registered residence for Vietnamese and foreign guests • I have the initiative to work apart from my job description to help the team • As a part of the pre-opening team, I manage the FO team in the absence of the Manager • Apart of my job description twice a month I’m performing as a hotel MOD (Manager on Duty) • I was tasked by the FOD to develop and execute a monthly action plan together with our head office team • Controlling of the beverage cost and forecast for welcome drink, honey moon, special events and VIP guests • I was recognized best leader of year 2018 as a Front Office Supervisor.

Nhân viên lễ tân tại Vinpearl Resort & Spa Danang

4/2017 → 4/2018 (1 năm )

Đà Nẵng

• I had a great opportunity to gain my experiences in practice

Nhân viên lễ tân tại Khách sạn Golden Sea

4/2016 → 4/2017 (1 năm )

Đà Nẵng

Mong muốn về công việc

Mong muốn được làm trong một môi trường đúng tính chuyên nghiệp, lắng nghe nhân viên và tạo điều kiện phát triển cho nhân viên. Bản thân có mặt hạn chế làm ca đêm. Có thể trao đổi thêm.

Giải thưởng

Cán bộ lãnh đạo tiên tiến của năm

1/2019

Cán bộ lãnh đạo tiên tiến của năm 2018 được bình chọn bởi tập thể nhân viên và quản lý Vinpearl Condotel Riverfront Danang

Thông tin tham khảo

Phạm Quang Hiền - Front Office Manager

Vinpearl Phú Quốc

v.hienpq@vinpearl.com - 0905555249

Đặng Quốc Trang - General Manager

Vinpearl Lạng Sơn

v.trangdq2@vinpearl.com - 0934888576

Brett James Burton - Area General Manager

Banyan Tree & Angsana Lang Co

brett.burton@bayantree.com - 0342526627

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg