Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trinh Nguyen

Trinh Nguyen

Hồ sơ 5 sao vàng 80 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 04/06/1994, 30 tuổi

45 Hung Vuong Street, Cam Pho Ward, Hoi An, Quang Nam

Cập nhật: 29/10/2019

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Greenwich University

Business Administration - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Kỹ năng giao tiếp ứng xử
Teamwork
Kỹ năng nghiệp vụ.

Kinh nghiệm làm việc

Talent & Culture Coordinator (Temporary) tại Mercure Ba Na Hills French Village

3/2018 → 6/2018 (3 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

Maintain Human Resources records by recording new hires, transfers, terminations, changes in job classifications, promotion; employee misconduct, etc Administer HR-related documentation, such as contracts of employment; ensure the relevant HR database is up to date, accurate. Assist on Recruitment as arranging interview, finalize offer package, join job fairs or career events as needed, manage candidate record for future need Assist on training or organizing on monthly activities for employee.

HR Officer tại The Pearl Hoi An – Managed by The Ascott Limited

2/2019 → 10/2019 (7 tháng)

Hoi An, Quảng Nam, Việt Nam

Recruitment: Job Advertisement, Filter candidate, Interview plan, Contact candidates for interview, negotiate salary, send offer letter, welcome new staff, prepare labor contract, instruct new staff on the start date General Admin: Updated staff’s information and staff’s profile Manage HR software: Chris and Igrow Prepare welcome onboard: Document, uniform, nametag, locker, fingerprint, etc.) for hew hires Follow up, manage and make a report on uniform, nametag, locker. Control Weekly Duty Roster and Staff meal Manage staff status change and announcement: New on board, transfer, promotion, termination Monitors HR Notice Board Organize and manage administration function Make all reports, Memorandum, Announcement assigned by HR Director C&B: Timesheet tracking and submit to senior for approval Staff Activities: Prepare Proposal (Overall plan, Budget Plan, Event Script, Checklist tasks) then submit to senior for approval and coordinate with other departments to implement. Some activities are organized such as: Football Champion, International Housekeeping Week, Staff Birthday, Beach Cleaning, etc

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg