Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
5 - 8 triệu
Khánh Hòa
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Da Lat university
Business-economics sector - Đại học
2015 → 2018
Kĩ năng
• Research and planning skills • Languages skills • Computer skills • Communication skills |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Supervisor tại Rembrandt Hotel
3/2018 → 6/2019 (1 năm 3 tháng)
Nha Trang
*Mange lobby staff • Double check due out today • Handle heavy - duty situations • Handle complants • Check review on the website • Support the staff make due in tomorrow • Check the conditions in the guest room before checking in • Support the staff if having difficulties • Take care of guests, introduce guest to famous places in the city the information they need • Write guest’s comment report send to the leadership and related departments
Receptionist tại Da Lat Plaza Hotel
12/2017 → 12/2018 (1 năm )
Da Lat city
▪ Check-in, check-out for guest ▪ Handle complaints. ▪ Take care of guest during their stay. ▪ Check review on the website: Booking.com, Agoda, Expedia ▪ Introduction of tourist attractions
Receptionist tại Hoang Nguyen Hotel
5/2016 → 12/2017 (1 năm 7 tháng)
Da Lat city
▪ Receiving and processing complaints, requests from customer ▪ Check-in, check-out for guest ▪ Serving skills ▪ Introduction of tourist attractions
Receptionist tại DTX Hotel
9/2019 → 12/2019 (2 tháng)
Nha Trang
•Receiving and processing complaints, requests from customer •Check-in, check-out for guest •Take care of guests, introduce guests to famous places in the city, the information they need •Write guest’s comment report send to the leadership and relateed departments