Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
VAN LANG UNIVERSITY
Hospitality Management - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
English | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Staff tại VIET IDEA FOOD AND BEVERAGES LIMITED COMPANY ( STARBUCKS COFFEE)
4/2015 → 10/2017 (2 năm 5 tháng)
Nha Trang, Khánh Hòa, Việt Nam
- Take orders and make coffee, tea, and other beverages to customer specifications - Provide excellent customer service - Operate cash and credit card register. - Maintaining working professionally under high pressure - Maintain regular and consistent attendance and punctuality - Maintain store environment and equipment cleaned, organized, and functional
Shift Supervisor tại VIET IDEA FOOD & BEVERAGES LIMITED COMPANY - ( STARBUCKS COFFEE )
10/2017 → 2/2019 (1 năm 4 tháng)
Nha Trang, Khánh Hòa, Việt Nam
- Train and coach new partner as a barista trainer and a coffee master. - Assign task and follow up partners performance during shift - Conduct training workshop when store launches new promotions, new products - Responsibility for leading team and implementation of all marketing programs and strategic sales activities. - Create tools to evaluate efficiency of training program - Track and monitor store sale performance - Assist store manager by providing feed back on sale trend and opportunity to increase sale - Provide feedback to Store manager on partners performance and sale performance - Assess customers experience to escalate customer service environment - Assess business environment to reduce work load and create better working procedure for partner in store - Increase food sale and decrease food waste