Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
20 - 30 triệu
Khánh Hòa
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HA NOI UNIVERSITY OF LANGUAGES
ENGLISH - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
DUTY MANAGER tại THE ANAM
7/2016 → 1/2017 (6 tháng)
Nha Trang
• Ensuring employees provide excellent customer service at all times. • Responsible for Concierge, Bellman and Driver Team. • Making sure that customers are satisfied with the products or services. • Dealing with customer complaints. • Training to newbies and fresh comers • Responsible for the overall maintenance and safety procedures. • Motivating employees to maintain a positive work atmosphere.
F&B Attendant tại Sheraton Nha Trang
1/2013 → 12/2013 (10 tháng)
Nha Trang
- Provided information about menus and looked for opportunity to "upsell" products - Provided the highest standard of quality and attention to detail through all phases of service to ensure an impeccable dining experience for every guest. - Ensured proper food handling procedures were followed including wrapping, labeling, etc.
Club Lounge Shift Leader tại InterContinental Nha Trang
1/2014 → 6/2016 (2 năm 5 tháng)
Nha Trang
• Responding to the requests of all VIPs in Club Lounge. • Ensuring the Club Lounge is properly maintained at all times. • Keeping the Club Lounge running smoothly • Making sure all guests leave satisfied. • Performing duties, supervising and reporting to FOM. • Taking special care for VIPs.
Trưởng bộ phận Lễ Tân tại Mường Thanh Luxury Khánh Hoà
4/2022 → Hiện tại
4 Trần Phú Nha Trang
• Ensuring employees provide excellent customer service at all times. • Making sure that customers are satisfied with the products or services. • Dealing with customer complaints. • Training to newbies and fresh comers • Responsible for the overall maintenance and safety procedures. • Motivating employees to maintain a positive work atmosphere.
X Planner tại AIA Việt Nam
11/2020 → 4/2022 (1 năm 5 tháng)
Nha Trang, Khánh Hòa
Trưởng bộ phận Tiền Sảnh tại NAVY HOTEL (TRƯỜNG SA)
3/2019 → 11/2020 (1 năm 8 tháng)
Cam Ranh, Khánh Hòa
Assistant Front Office Manager tại DIAMOND BAY GOLF & VILLA
1/2017 → 8/2018 (1 năm 7 tháng)
Khánh Hòa, Việt Nam
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Nguyễn Văn Trọng - General Manager
SAM Tuyền Lâm (Golf & Resort)
trong2810@gmail.com - 0917972880
Nguyễn Ngọc Huy - General Manager
Mường Thanh Luxury Khánh Hòa
nguyenngochuy030185@gmail.com - 090-640-7556