Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Xuân Hưng

Phạm Xuân Hưng

Hồ sơ 5 sao bạc 695 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/08/1991, 33 tuổi

482 Truong Dinh Streets, Hoang Mai District, HaNoi

Cập nhật: 13/07/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

- Good English skills - Skillfully use Microsoft Office (Word and Excel) & the Internet - Able to work in a team as well as to work independently efficiently - Good interpersonal skills, sociable with people - Adapt readily to changes, able to work under high pressure. - Being creative and enthusiastic for working

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học

Kĩ năng

Sáng tạo
Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tin học văn phòng
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Customer service tại Vinhomes Join-stock Company

4/2021 → 6/2023 (2 năm 2 tháng)

Hà Nội

- Receive and handle customer requests, complaints. - Perform inspection according to the checklist to ensure the beauty of the building/apartment. - Carrying out the acceptance and hadover of the Apartment in accorndance with the handover standards and approved schedule. - Carry put regular visits and surveys of residents. - Monitor and control the debt of customers, ensure that the debt is within the allowable range. - Fully,accurately and timely update information to the management system. - Maintain good relationship with organizations in the building and local authorities. - Immediately report to the superioir employees any diffculties or unsual problems that arise in order to have a thorough and timely handling plan. - Make periodic reports as required.

Receptionist tại Marvellous hotel and Spa

8/2015 → 6/2018 (2 năm 10 tháng)

Hà Nội

- Check - in and check - out guests, welcome guests with courteous and polite manner. - Answering phone and handling guest complaints. - Ensure that the reception area are clean and tidy at all times - Providing knowledge about guest services, giving some recommendations about city, food, local sightseeing, currency exchange, convenient store… - Make reports daily after every shift. - Explain customer’s wonder in case there’s something wrong.

Customer service tại JM Marvel hotel and spa

6/2018 → 3/2020 (1 năm 8 tháng)

Hà Nội

- Ensure that all guests are acknowledged and felt welcome and are given responsive, friendly and courteous service at all times. - Handle any guest comments or complaints in a professional manner and strive to resolve any problems as quickly as possible. - Always available to support and cover other staff in the other area. - Arrange FO staff’s shift, supervise daily shift process ensuring all team members adhere to standard operating procedures. - Training, direct the work of and coach the new front desk member to ensure a quality operation. - Check all billing instructions are correctly updated. - Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility for personal bank as specified by hotel bank agreement policy. - Responsible for assisting guest with check – in and check – out, up – selling the service which include F&B, Spa, Tour… - Other tasks assigned by hotel Manager and FOM.

Trợ lý quản lý tại Nhà hàng Tokyo deli

7/2020 → Hiện tại

Hà Nội, Hoàn Kiếm, Hanoi, Vietnam

- Control the quality of service and create customer’s satisfaction. - Actively intervene and solve problems related to customers in the area. - Arrange shifts and staff training. - Control and use materials, equipment tools to ensure food safety hygiene. - Coordinate with the chef to create a new menu, design menu according to the holiday themes of the year to meet the requirements of customers. - Ensuring security and safety issues in the restaurant. - Track the business of the restaurant and offer suggestions and solutions to improve business efficiency. Periodically organize meetings with restaurant staff to implement business activities or solve restaurant problems.

Mong muốn về công việc

- Quản lý/Trợ lý - Thu nhập : từ 10tr đến 15tr

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg