Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Jaswinder Singh

Jaswinder Singh

Hồ sơ 5 sao 428 Lượt xem hồ sơ

Nam, 15/07/1980, 44 tuổi

Country of Citizenship: Singapore

Cập nhật: 01/07/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Tôi là lập trình viên tại Hội An

Trình độ học vấn chuyên môn

High School

Trung học

1995 → 1998

Kĩ năng

Quản lý
Pha chế
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
123123 duoc
Ngoaị ngữ

Kinh nghiệm làm việc

Restaurant General Manager tại LES AMIS GROUP (Singapore and Myanmar) Pepperoni Pizzeria, House of Singapura, Yakun Group, Titu’s Indian Curry

2/2014 → 7/2016 (2 năm 4 tháng)

Singapore

o Directed all food and beverage operations including casual and formal restaurant, kitchen, lounges, catering, banquets. o Driving initiatives by launching Multiple Outlets F & B operations Succesfully o Launched 4 Yakun Kaya Toast outlet across Yangoon o Trained and developed management resources for various outlet operations o Preparing yearly budget for all F & B units o Driving aggressive marketing promotions for all outlets o Strong focus on catering sales to drive the new emerging corporate business circles

Assistant Director of Food & Beverage tại SIAM @ SIAM Design Hotel (Bangkok- Thailand)

9/2016 → 8/2017 (11 tháng)

Thailand

• Spearheading a team of 50 staff members, hired to manage F & B Operations of the property - Involved in operations, Admin, marketing, planning and, staffing areas. • Organized sales promotion activities to build-up strong customer relationship with the existing clients & introduce them to prospective customer to tap greater market / business volumes. • Maintaining positive client and guest relations. Responded to client requests and ensured alignment to company standards. • Investigated and followed through on client and guest experience and complaints and set customer recovery timelines with team. • Liaising with the Executive Chef on menu engineering and portion control, ensuring the highest food standard is achieved whilst selling at the correct prices. • Ensuring high quality services, resulting in guest delight & optimum resource utilization for maximum service quality. • Executing actual F&B operations, helping troubleshoot client issues. - Managing the operations schedules with constant tie-ups with major corporate. - Implementing promotional strategies to increase the sales volume & achieving customer satisfaction. Managing diverse operations encompassing turnaround management & growth. - Handling all aspects relating to restaurant operations and turning the units as a profit centre. - Taking care of standards, operations, revenue, costs, and P & L statements.

Mong muốn về công việc

Top-performing, service-focused service industry professional seeking a role in a globally renowned luxury hotel chain.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Su Su - 3

Cty Su Su

hovanduoc@gmail.com

Su Su - 3

Cty Su Su

hovanduoc@gmail.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg