Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
30 - 40 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
1.000 - 4.999
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SaigonACT
Quản trị Du Lịch & Nhà Hàng Khách Sạn - Cao đẳng
2009 → 2012
Kĩ năng
Training and Development | |
Sales planning & Data analysis | |
Customer Relationship Management | |
Problem Solving Skills & Critical Thinking | |
Operations Management & Visual Merchandising |
Kinh nghiệm làm việc
DEPUTY OPERATIONS MANAGER tại PHÊ LA
8/2023 → Hiện tại
Vietnam
- Successfully build a process for controlling and evaluating hygiene and customer service quality for the entire system. - Successfully build the company's core values as well as curriculum to create a transparent working environment, along with reward programs for internal operations staffs. - Successfully build and train the first customer service experience improvement curriculum for the entire system. - Successfully cooperate with the Human Resources department to develop orientation sessions for new employees and an annual probationary and performance evaluation process for employees, promoting advancement of the Operations department. - Together with the Marketing department, create programs to enhance the experience for employees and customers. - Cooperate with the QC department to successfully build a periodic control process on hygiene and product quality. - Successfully set up and train the first Craft Blending store model for Hanoi and Ho Chi Minh areas for 3 consecutive months. - Successfully recruited and trained managers at District Manager position.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Coffee Master Certification at Starbucks Coffee Vietnam
2/2019
Coffee Master Certification Starbucks Coffee Vietnam