Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ngô Mạnh Quang

Ngô Mạnh Quang

Hồ sơ 5 sao 209 Lượt xem hồ sơ

Nam, 25/11/1982, 42 tuổi

Hải Phòng

Cập nhật: 24/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Trên 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Trên 60 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

- Well qualified manager with skills and experience to manage hotel facilities and special events for customer. I would like to point out my organizational ability for the development and maintenance of the Hotel and Resort. - My new ideas would help to well manage Hotel and Resort facilities and friendly relations with guests. Looking for the job opportunity where can allow me to use and develop my professional experience of managing various department of the Hotel and Resort.

Trình độ học vấn chuyên môn

Genting Star Tourism Academy

Hotel & Hospitality Management - Cao đẳng

2006 → 2008

Haiphong College Of Tourism

Hotel Management - Cao đẳng

2000 → 2001

Kĩ năng

Hotel Management

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Hotel Director tại Genting Cruise Lines - Dream Cruise

1/2019 → / (5 năm 10 tháng)

Hongkong

Report to Hotel Director, Assist Hotel Director in the overall hotel operations to ensuring the establishment works as smoothly as possible. - In charge of overseeing Room Division, Events, Butler and Retail. - Support and monitor all F&B outlets in daily operations. - Responsible for monthly financial reports, analysis of operating expenses and revenue. - Weekly prepare revenue action plans with all Revenue Section to ensuring all achieve the target and make necessary decisions needed to improve the revenue. - Make all the necessary decisions needed in the assigned division and ensure all the hotel rules and policies are implemented. - Monitor, set goals, plans to promote and improve the service of their department. - Handle client’s complaints and compliments about their department. - Coordinates all special function in public rooms or open decks as scheduled, such as cocktail parties, sail-away parties, ect. - Cooperates closely with all sections to ensure that all cabins, hotel facilities are proper cleaning and ready for 3,500-4,000 guests check-in during embarkation day.

Mong muốn về công việc

Looking for the position as an General Manager / Operations Manager in admired Hotel & Resort. A job where I can use my experience of 18 years. I would like to state my managerial and good communication skills to provide great customer service.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg